Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης ανοίγει τις πόρτες του για το κοινό με ελεύθερη είσοδο την πρώτη και την τρίτη Κυριακή κάθε μήνα, ξεκινώντας από τον Νοέμβριο.

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τους θησαυρούς της αρχαίας Μακεδονίας, να περιηγηθούν στις μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις και να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία γεμάτη ιστορία και τέχνη.

Παράλληλα, λειτουργεί το ανανεωμένο πωλητήριο του Μουσείου, προσφέροντας ξεχωριστά αντικείμενα εμπνευσμένα από τις συλλογές. Η δράση με ελεύθερη είσοδο θα συνεχιστεί έως και τον Μάρτιο, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική του Μουσείου.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google