Επεισόδιο σημειώθηκε έξω από το αστυνομικό τμήμα Λαγκαδά, στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ ενός αστυνομικού και ενός ζευγαριού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο πριν τις 14:00 χθες, Πέμπτη, μετά από λεκτική αντιπαράθεση που είχε το ζευγάρι, ένας 52χρονος και μία 52χρονη με έναν 36χρονο αστυνομικό ακολούθησαν μηνύσεις και από τις δύο πλευρές.
Όταν ο 52χρονος έμαθε ότι θα ακολουθήσει η αυτόφωρη διαδικασία γρονθοκόπησε τον αστυνομικό και η γυναίκα τον χτύπησε στο κεφάλι με τα χέρια.
Ο αστυνομικός μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Λαγκαδά.
Το ζευγάρι συνελήφθη για βία κατά υπαλλήλων, απλή σωματική βλάβη, διατάραξη λειτουργίας υπηρεσίας, απειλή και εξύβριση.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google









