Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα της νέας διεθνούς έκθεσης για την κλιματική κρίση και τις επιπτώσεις της στην υγεία, η οποία αποκαλύπτει ότι η άνοδος της θερμοκρασίας του πλανήτη ευθύνεται για τον θάνατο ενός ανθρώπου κάθε λεπτό παγκοσμίως.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Lancet Countdown on Health and Climate Change και συντονίστηκε από το University College London σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, καταγράφει αύξηση 23% στους θανάτους που σχετίζονται με τη ζέστη από τη δεκαετία του 1990, φτάνοντας τους 546.000 ετησίως την περίοδο 2012–2021.

Η εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, σύμφωνα με την έκθεση, προκαλεί όχι μόνο υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά και ρύπανση, πυρκαγιές και εξάπλωση ασθενειών. Το 2024 η υπερβολική ζέστη οδήγησε σε απώλεια 639 δισεκατομμυρίων ωρών εργασίας, ενώ οι πυρκαγιές προκάλεσαν 154.000 θανάτους.

Η επικεφαλής της ανάλυσης, Δρ Μαρίνα Ρομανέλο, προειδοποίησε ότι η καταστροφή θα συνεχιστεί αν δεν τερματιστεί η εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, υπογραμμίζοντας πως οι κυβερνήσεις εξακολουθούν να δαπανούν δισεκατομμύρια σε επιδοτήσεις για ρυπογόνες πηγές ενέργειας, αντί να επενδύουν σε βιώσιμες λύσεις και καθαρή ενέργεια.

πηγή news247.gr

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google