Σήμερα, στην καρδιά της Μεγάλης Παναγίας,ο κλήρος και η δημοτική αρχή   τίμησαν τον Άγιο Βασίλειο και  την Πρωτοχρονιά με κατάνυξη και παράδοση

Ο δήμαρχος Στέλιος Βαλιάνος αντάλλαξε ευχές και ευχήθηκε,Χρόνια πολλά σε όλους!

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google