αρχείο

Στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, επιβλήθηκε την 26η Οκτωβρίου 2025, διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.875€ σε αλλοδαπό, από ανακριτικούς υπαλλήλους της ΠΕ.ΠΥ.Δ. Κεντρικής Μακεδονίας, για καύση υπολειμμάτων φυτικής βλάστησης εντός οικοπεδικού χώρου, παραβιάζοντας τη σχετική νομοθεσία.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google