Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημαρχείου Κασσάνδρας στις 18:00 θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα “Αυτοεξέταση Μαστού” από την μαία κυρία Μητου Ζαφειρία.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται από το Κέντρο Υγείας Κασσάνδρειας σε συνεργασία με τον Δήμο Κασσάνδρας και απευθύνεται σε γυναίκες κάθε ηλικίας που θέλουν να μάθουν πώς να προστατεύουν την υγεία τους μέσα από την έγκαιρη πρόληψη.
Μαθαίνουμε, ενημερωνόμαστε, προλαμβάνουμε. Γιατί η γνώση είναι δύναμη και η πρόληψη, ζωή.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










