Στον εορτασμό των Θεοφανίων, τη Δευτέρα6 Ιανουαρίου, καλεί τους δημότες η δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά. Η ρίψη του Τιμίου Σταυρού και ο καθαγιασμός των υδάτων θα γίνει στην προβλήτα της Σίβηρης.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










