Το εργαστήρι καλλιγραφικών υφαντών, επισκέφθηκαν οι μαθητές του 9ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, στα πλαίσια περιβαλλοντικής εκπαιδευτικής τους εκδρομής, στο ΚΕ.ΠΕ.Α στην Αρναία.

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την τέχνη του αργαλειού και επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά ότι το παρελθόν μπορεί να εμπνεύσει το παρόν και να οδηγήσει σε ένα δημιουργικό μέλλον!

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google