Το Κιριμπάτι (νησιωτικό σύμπλεγμα στον κεντρικό Ειρηνικό Ωκεανό) ήταν η πρώτη χώρα που υποδέχθηκε στις 12 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος) το 2025.
Στις 12.15 (ώρα Ελλάδας) οι κάτοικοι των νησιών Chatham στη Νέα Ζηλανδίαευχήθηκαν «καλή χρονιά» ενώ στη 1 μετά το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος) υποδέχτηκαν το νέο έτοςστο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας.
Στις 3 το μεσημέρι (Ελλάδος) πήρε τη σκυτάλη η Αυστραλία. Στο Σίδνεϊ εκατοντάδες πυροτεχνήματα εκτοξεύτηκαν μπροστά από τη διάσημη Όπερα.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google








