Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος θα συμμετάσχει στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο, προγραμματισμένο για τις 12:00, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του είναι καλή, ενώ ο Πρωθυπουργός θα παραστεί κανονικά, με τη χρήση προστατευτικής μάσκας, στην απογευματινή εκδήλωση για την παρουσίαση της νέας πρόσοψης του Πενταγώνου.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google