Ένα ευχάριστο ξάφνιασμα στην είσοδο των Νέων Μουδανιών από τη Λεωφόρο Ιορδανίδη.

Μια εικόνα που δεν έχουμε συνηθίσει: γεμάτη χρυσάνθεμα εποχής, πολύχρωμα και λαμπερά, πλαισιώνουν το σύμβολο της γης μας την ελιά.
Η φύτευση και ο ευπρεπισμός του χώρου αλλάζουν τη διάθεση και δημιουργούν μια όμορφη πρώτη εντύπωση για μια πόλη που ξέρει να φροντίζει το περιβάλλον και την αισθητική της.
Μικρές κινήσεις, μεγάλη διαφορά.
Η είσοδος των Νέων Μουδανιών… πιο όμορφη από ποτέ! 
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










