Λόγω υπερκατανάλωσης, παρουσιάζονται προβλήματα στην υδροδότηση των Ελαιοχωρίων.
Έπειτα από τον απαραίτητο έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι δεν πρόκειται για τεχνική βλάβη, αλλά για υπέρβαση της προβλεπόμενης κατανάλωσης.
Ο δήμος Νέας Προποντίδας παρακαλεί τους κατοίκους να περιορίσουν την κατανάλωση και να κάνουν συνετή χρήση του νερού, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής.
Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί η επάρκεια.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










