Από τη χθεσινή πυρκαγιά στη Πλανά, που προκλήθηκε πιθανόν από βραχυκύκλωμα σε μετασχηματιστή του ΔΕΔΔΗΕ, κάηκε ολοσχερώς ο πίνακας του αντλιοστασίου της μονάδας αποσιδήρωσης.

Για τις επόμενες μέρες το νερό δε θα είναι πόσιμο. Για τον λόγο αυτό ο Δήμος Πολυγύρου εφοδίασε άμεσα με εμφιαλωμένο το χωριό, μέχρι να αποκατασταθεί η υδροδότηση, για την οποία συνεργεία του Δήμου καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες.

Θα ακολουθήσει εκ νέου ενημέρωση.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google