Ο Σύλλογος Εφοριακών Νομών Θεσσαλονίκης – Κιλκίς – Χαλκιδικής, προέβη στην δωρεά 60 βιβλίων για την παιδική βιβλιοθήκη του Παιδοογκολογικού Τμήματος του Γ.Ν.Θ. «ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ», προκειμένου τα παιδιά να περνούν ευχάριστα και δημιουργικά κατά την παραμονή τους στην κλινική. Στην παράδοση των βιβλίων παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εφοριακών, Μενέλαος Παπαποστόλου, η Γενική Γραμματέας, Σμαρώ Καρακατσάνη και η Αντιπρόεδρος της Φ.Ε., Παναγιώτα Καραμήτσου.
Ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία τον Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Νικόλαο Αντωνάκη, την Διευθύντρια του Παιδοογκολογικού Τμήματος κα Ευγενία Παπακωνσταντίνου και την Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Κλινικής κα Παντελίδου Ελένη, καθώς και για το δύσκολο και συνάμα ελπιδοφόρο έργο που επιτελούν.
Τέλος, αξίζει ένα τεράστιο Μπράβο σε όλες και όλους τους συναδέλφους του συλλόγου μας που στηρίζουν τις δράσεις αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας προς τους συνανθρώπους μας, ιδιαίτερα στις χριστουγεννιάτικες ημέρες των γιορτών, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και αγάπης.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










