Η κοινότητα του Ταξιάρχη Πολυγύρου  παρακαλεί τους κατοίκους να είναι φιδωλοί στη χρήση νερού, ώστε η περιοχή να μην  κινδυνεύσει να εξαντλήσει τα αποθέματα νερού, λόγω καλοκαιριού.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του προέδρου Γιάννη Ξάκη:

Θα ήθελα να σας ενημερώσω επειδή το καλοκαίρι είναι πολύ ζεστό θα πρέπει όλοι μας να ελέγχουμε και να μην χύνουμε απερίσκεπτα το νερό πλένοντας αυλές, αυτοκίνητα και ποτίζοντας κτήματα με έλατα.
Πρώτα πρέπει να έχουν νερό τα σπίτια και τα παιδιά μας.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google