Με κόρνες και επευφημίες αποχώρησαν το πρωί  οι αγρότες με τα τρακτέρ τους από το Σύνταγμα, ολοκληρώνοντας την παρουσία τους στο κέντρο της Αθήνα, όπου παρέμειναν για σχεδόν 20 ώρες.

Οι αγρότες διανυκτέρευσαν στην πλατεία και λίγο μετά τις 11:00 ξεκίνησε η σταδιακή αποχώρησή τους, ακολουθώντας τη διαδρομή Σύνταγμα – Πανεπιστημίου – Ομόνοια – Μεταξουργείο. Από εκεί κατευθύνθηκαν προς τις εθνικές οδούς Αθηνών–Λαμίας και Αθηνών–Κορίνθου, παίρνοντας τον δρόμο της επιστροφής.

Με σύνθημα «ο αγώνας συνεχίζεται», οι αγρότες έστειλαν μήνυμα συνέχισης των κινητοποιήσεών τους, ενώ μετά την αποχώρηση των τρακτέρ άνοιξαν όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της πόλης.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google