Παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα μετακλήσεων εργατών γης έως τον Σεπτέμβριο μετά από παρέμβαση για τις ανάγκες της ελαιοσυγκομιδής
Ο Αγροτικός Σύλλογος Ορμύλιας, παρακολουθώντας στενά τα ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες της περιοχής και έπειτα από συνεχείς παρεμβάσεις και επαφές με αρμόδιους φορείς, κατάφερε να θέσει άμεσα στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μαργαρίτη Σχοινά ένα ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα για τον πρωτογενή τομέα της Χαλκιδικής.
Κατά τη διάρκεια συνάντησης εκπροσώπου του Συλλόγου με τον Υπουργό, παρουσιάστηκε το σοβαρό πρόβλημα που θα δημιουργούνταν ενόψει της περιόδου συγκομιδής της ελιάς, καθώς είχε αποφασιστεί η οριστική διακοπή της πλατφόρμας μετακλήσεων εργατών γης τρίμηνης διάρκειας στις 30 Ιουνίου.
Όπως ενημερώθηκε ο Σύλλογος, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης επικοινώνησε άμεσα με τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Θάνο Πλεύρη και έλαβε τη διαβεβαίωση ότι η πλατφόρμα μετακλήσεων εργατών γης θα παραμείνει ανοιχτή έως το τέλος Σεπτεμβρίου, προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των παραγωγών της περιοχής κατά την ελαιοσυγκομιδή.
Ο Αγροτικός Σύλλογος Ορμύλιας εκφράζει την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή, καθώς αποτελεί μια ουσιαστική λύση σε ένα ζήτημα που απασχολεί εκατοντάδες παραγωγούς του νομού.
Παράλληλα, ευχαριστεί θερμά τον Βουλευτή Χαλκιδικής κ. Γιώργο Ιωάννη για τη στήριξη και τη συμβολή του στην πραγματοποίηση της συνάντησης και στην προώθηση του αιτήματος προς την πολιτική ηγεσία.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










