Λόγω του παγετού που υπάρχει στο οδικό δίκτυο, με νεότερη απόφαση, ανακοινώνεται από τον Δήμο Πολυγύρου, ότι οι σχολικές μονάδες, όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε Πολύγυρο, Βραστά, Ταξιάρχη και σε όλα τα χωριά της Δημοτικής Ενότητας Ζερβοχωρίων δεν θα λειτουργήσουν, σήμερα Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










