Ο Δήμος Πολυγύρου ανακοίνωσε ότι τα σχολεία όλων των βαθμίδων στον Πολύγυρο, στα Βραστά, στον Ταξιάρχη και σε όλα τα χωριά της Δημοτικής Ενότητας Ζερβοχωρίων θα λειτουργήσουν αύριο, Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2026, με καθυστέρηση μίας ώρας, δηλαδή στις 9.00 π.μ..

Η απόφαση ελήφθη λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στην περιοχή, με στόχο την ασφαλή μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google