Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και Στ’ τάξεων του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Κασσανδρείας διοργανώνουν μια ιδιαίτερη ημερίδα γεμάτη μηνύματα, σκέψεις και όμορφες εκπλήξεις για μικρούς και μεγάλους.
Αμφιθέατρο 1ου Δημοτικού Σχολείου Κασσανδρείας
Ομιλήτρια θα είναι η Δρ. Ελένη Αντωνιάδου με θέμα:
«Διαγενεακή Συνεργασία-Καλές Πρακτικές»
Στόχος της εκδήλωσης είναι η ενίσχυση της σύνδεσης, της κατανόησης και της ουσιαστικής επικοινωνίας ανάμεσα στις γενιές, μέσα από έναν δημιουργικό διάλογο που αφορά όλους μας.
Η ημερίδα πραγματοποιείται από τον Δήμο Κασσάνδρας, σε συνεργασία με τη Δρ. Ελένη Αντωνιάδου, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό.