Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε’ και Στ’ τάξεων του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Κασσανδρείας διοργανώνουν μια ιδιαίτερη ημερίδα γεμάτη μηνύματα, σκέψεις και όμορφες εκπλήξεις για μικρούς και μεγάλους.

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026
Ώρα 10:00 π.μ.
Αμφιθέατρο 1ου Δημοτικού Σχολείου Κασσανδρείας
Ομιλήτρια θα είναι η Δρ. Ελένη Αντωνιάδου με θέμα:
«Διαγενεακή Συνεργασία-Καλές Πρακτικές»
Στόχος της εκδήλωσης είναι η ενίσχυση της σύνδεσης, της κατανόησης και της ουσιαστικής επικοινωνίας ανάμεσα στις γενιές, μέσα από έναν δημιουργικό διάλογο που αφορά όλους μας.
Η ημερίδα πραγματοποιείται από τον Δήμο Κασσάνδρας, σε συνεργασία με τη Δρ. Ελένη Αντωνιάδου, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google