Το Ταμείο στον δήμο Πολυγύρου δε θα λειτουργεί και αυτήν την εβδομάδα, καθώς ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η μετάβαση στη νέα οικονομική χρήση και η απαραίτητη τακτοποίηση των νέων οικονομικών δεδομένων.
Οι πληρωμές θα γίνονται ηλεκτρονικά και όχι στο ταμείο.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










