Με αναφορά στη σχέση των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων με τις τοπικές κοινωνίες ξεκίνησε την παρέμβασή του στο συνέδριο Attica Green Expo ο Δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, θέτοντας στο επίκεντρο το ζήτημα της ισορροπίας ανάμεσα στην αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου και τα ουσιαστικά οφέλη για την κοινωνία που φιλοξενεί τέτοιες επενδύσεις.
Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη τόνισε ότι για τον Δήμο η σχέση αυτή δεν αποτελεί θεωρητική συζήτηση, αλλά μια καθημερινή, βιωμένη πραγματικότητα, καθώς η περιοχή βρίσκεται στο επίκεντρο μιας από τις σημαντικότερες μεταλλευτικές δραστηριότητες της χώρας.
Όπως υπογράμμισε, ο Δήμος Αριστοτέλη αποτελεί σήμερα ένα εθνικό μοντέλο αξιοποίησης ορυκτού πλούτου, με το ενδιαφέρον να είναι στραμμένο πάνω του όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και από το διεθνές επιχειρηματικό, επενδυτικό, επιστημονικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Ο κ. Βαλιάνος επισήμανε πως το κρίσιμο ζητούμενο είναι τα οφέλη για την εθνική οικονομία να συνδυάζονται αποτελεσματικά με αντίστοιχα, απτά οφέλη για την τοπική κοινωνία. Αυτό, όπως ανέφερε, αποτελεί διαρκή στόχο της Δημοτικής Αρχής, η οποία εκπροσωπεί το σύνολο των πολιτών του Δήμου Αριστοτέλη.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάγκη η προσπάθεια αυτή να έχει διάρκεια, εγρήγορση και σταθερό προσανατολισμό, πέρα από πρόσκαιρες επιδιώξεις. Στόχος, όπως σημείωσε, είναι μια μακρόχρονη και αποδοτική βιωσιμότητα, με θετικό πρόσημο για τον τόπο και τους ανθρώπους του.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










