Ο Δήμος Κασσάνδρας εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια στον Μαργαρίτη Σχοινά για την ανάληψη των καθηκόντων του ως Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
“Η τοποθέτησή του σε ένα τόσο κρίσιμο χαρτοφυλάκιο αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τον τόπο μας, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο με ρίζες από την Κασσάνδρα.
Του ευχόμαστε καλή δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο που αναλαμβάνει, σε μια περίοδο με αυξημένες απαιτήσεις για τον πρωτογενή τομέα, την περιφέρεια και τη στήριξη του αγροτικού κόσμου” αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση!

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google