Δωρεάν Τεστ Παπανικολάου θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν γυναίκες της περιοχής στο πλαίσιο δράσεων πρόληψης για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, που διοργανώνει ο Δήμος Πολυγύρου.

Η πρωτοβουλία υλοποιείται από τον Δήμο Πολυγύρου-Δημοτική Ενότητα Ανθεμούντα, σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαιοχωρίου, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της προληπτικής ιατρικής.

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν:

  • Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026 και την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 στο ιατρείο του ΕΣΥ στη Γαλάτιστα
  • Την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 στα τοπικά ιατρεία του Γαλαρινού και του Βάβδου

Οι ενδιαφερόμενες γυναίκες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην υπηρεσία «Βοήθεια στο Σπίτι» της Δ.Ε. Ανθεμούντα, καλώντας στο τηλέφωνο 2371031155, καθημερινά από τις 13:00 έως τις 14:00. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι η κατοχή του ΑΜΚΑ.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google