Σκηνικό ανησυχίας εκτυλίσσεται στη Γαλλία, όπου περισσότερα από 1.700 άτομα βρίσκονται σε καραντίνα σε κρουαζιερόπλοιο που κατέπλευσε στο Μπορντό, μετά τον θάνατο ενός επιβάτη και την εμφάνιση δεκάδων κρουσμάτων γαστρεντερικών συμπτωμάτων.

Στο πλοίο επιβαίνουν 1.233 επιβάτες και 514 μέλη πληρώματος, με περίπου 50 άτομα να παρουσιάζουν συμπτώματα όπως έμετο και διάρροια. Οι υγειονομικές αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο επιδημίας γαστρεντερίτιδας, ενώ στο μικροσκόπιο βρίσκεται και η πιθανότητα παρουσίας νοροϊού.

Ο 90χρονος επιβάτης που κατέληξε εξέπνευσε πριν το πλοίο φτάσει στο λιμάνι, γεγονός που εντείνει το κλίμα ανησυχίας, αν και μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί σύνδεση του θανάτου με την υπό διερεύνηση ασθένεια.

Το κρουαζιερόπλοιο είχε ξεκινήσει το ταξίδι του από τα Νησιά Σέτλαντ στις 6 Μαΐου, πραγματοποιώντας στάσεις σε Μπέλφαστ, Λίβερπουλ και Βρέστη, όπου και καταγράφηκε η κορύφωση των συμπτωμάτων στις 11 Μαΐου.

Αν και οι πρώτες εξετάσεις απέκλεισαν την παρουσία νοροϊού, οι έρευνες συνεχίζονται με αναλύσεις στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Μπορντό, προκειμένου να διαπιστωθεί η αιτία της έξαρσης.

Οι αρχές δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο τροφιμογενούς λοίμωξης, ενώ ξεκαθαρίζουν ότι δεν υπάρχει καμία σύνδεση με τον χανταϊό, που είχε προκαλέσει πρόσφατα θανάτους σε άλλο κρουαζιερόπλοιο.

Παρά την καραντίνα, επιβάτες εθεάθησαν να παραμένουν στα καταστρώματα, παρακολουθώντας την πόλη του Μπορντό, την ώρα που η αγωνία για την εξέλιξη της κατάστασης παραμένει έντονη.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google