Στην εκδήλωση του Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία “Η Αγάπη” νομού Χαλκιδικής παρευρέθηκε ο βουλευτής της ΝΔ Ιωάννης Γιώργος, ο οποίος σε δήλωσή του ανέφερε τα εξής:
«Ημέρα της «ΑΓΑΠΗΣ» η χθεσινή,του Συλλόγου των Ατόμων με Αναπηρία του Νομού μας. Των ανθρώπων που χωρίς κραυγές και φασαρία, κάνουν εξαιρετικό έργο και για τους δικούς τους ανθρώπους και για το κοινωνικό σύνολο όπου και όταν το έχει ανάγκη. Η κοπή της Χριστουγεννιάτικης πίτας τους δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μονάχα η ευκαιρία να βρεθούμε κοντά τους όλοι όσοι επί δεκαετίες στηρίζαμε κάθε τους προσπάθεια με οποιαδήποτε διοίκηση κι αν βρισκόταν στα ηνία του Συλλόγου. Συγχαρητήρια στη Διοίκηση και τα μέλη του Συλλόγου αλλά και σε όλους όσοι εθελοντικά προσφέρουν την βοήθειά τους σ’αυτόν!».
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










