Νέα συγκλονιστικά στοιχεία έρχονται στο φως για την υπόθεση της γυναικοκτονίας στην Καλαμάτα, όπου 41χρονος άνδρας φέρεται να δολοφόνησε τη 39χρονη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους, έπειτα από περίοδο έντονης παρακολούθησης και ελέγχου.

Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο κατηγορούμενος είχε εγκαταστήσει σύστημα εντοπισμού (GPS) στο αυτοκίνητο της γυναίκας, καθώς και συσκευές ηχογράφησης στο σπίτι, προκειμένου να παρακολουθεί τις κινήσεις και τις συνομιλίες της.

Οι Αρχές έχουν εντοπίσει ηχητικό υλικό από το σπίτι του ζευγαριού και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία απομαγνητοφώνησης, ώστε να διαπιστωθεί το περιεχόμενο των καταγραφών και τυχόν στοιχεία που σχετίζονται με το κίνητρο του εγκλήματος.

Παράλληλα, φίλοι της 39χρονης περιγράφουν ένα παρατεταμένο οικογενειακό δράμα, αναφέροντας ότι είχαν προσπαθήσει να την βοηθήσουν, ενημερώνοντας μάλιστα τις Αρχές μήνες πριν το τραγικό περιστατικό. Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες μαρτυρίες, η γυναίκα φέρεται να αρνήθηκε την κακοποίηση όταν κλήθηκε να μιλήσει στους αστυνομικούς, γεγονός που άφησε την υπόθεση χωρίς περαιτέρω εξέλιξη εκείνη τη στιγμή.

Οι φίλοι της κάνουν λόγο για μια σχέση ελέγχου και έντονης ζήλιας, με απειλές και βία, ενώ περιγράφουν πως η γυναίκα ζούσε υπό συνεχή φόβο και πίεση. Όπως αναφέρουν, η τραγική κατάληξη θα μπορούσε ενδεχομένως να είχε αποφευχθεί εάν υπήρχε διαφορετική διαχείριση και μεγαλύτερη προστασία.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει σοκ, επαναφέροντας στο προσκήνιο το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας και των μηχανισμών προστασίας των θυμάτων.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google