Τη μη λειτουργία του Ιατρείου στη Σάρτη για ολόκληρο τον μήνα Μάιο ανακοίνωσε η Κοινότητα, έπειτα από επικοινωνία με το Κέντρο Υγείας Αγίου Νικολάου. Σύμφωνα με την ενημέρωση, η αναστολή λειτουργίας οφείλεται στην έλλειψη ιατρικού προσωπικού.

Για την εξυπηρέτησή τους, οι ασθενείς θα μπορούν να απευθύνονται στο Ιατρείο της Συκιά, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες της περιοχής κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 23750 41312.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google