Καλημέρα Χαλκιδική

Στα προσφυγικά σπίτια, στα σπίτια του εποικισμού,
η πόρτα δεν ήταν ποτέ απλώς ένα πέρασμα.

Ήταν μια αγκαλιά ανοιχτή.
Ακόμη κι όταν δεν έμενε κανείς, άνοιγε στις χαρές και στις γιορτές,
με την ίδια ζεστασιά του οικοδεσπότη.

Μια εικόνα από τη Σάρτη,
μια μνήμη από άλλες εποχές,
τότε που οι άνθρωποι είχαν μάθει να μοιράζονται τα πάντα.

Γιατί η φιλοξενία… ήταν τρόπος ζωής.

Γράφει η Ζωή Γανίτη

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google