Η Εθνική ομάδα πόλο γυναικών κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Φουνσάλ της Πορτογαλίας, επικρατώντας με 15-8 της Ιταλίας στον μικρό τελικό.
Η ομάδα του Χάρη Παυλίδη έδειξε κυριαρχία από την αρχή, διατηρώντας τη διαφορά σε όλο το παιχνίδι, ενώ ο προπονητής αξιοποίησε και ροτέισον.
Πρόκειται για το δεύτερο χάλκινο μετάλλιο στην ιστορία της Εθνικής (πρώτο το 2024) και το έκτο συνολικά στη διοργάνωση, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων ασημένιων.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










