Ο Δήμος Αριστοτέλη δέχθηκε τον μεγαλύτερο όγκο χιονόπτωσης στο εσωτερικό των οικισμών σε ολόκληρο τον νομό. Οι υπηρεσίες του Δήμου βρίσκονται σε διαρκή επιχειρησιακή ετοιμότητα, με τα συνεργεία να εργάζονται αδιάκοπα για τη διάνοιξη δρόμων και τη διασφάλιση της πρόσβασης σε κρίσιμα σημεία.
Ο δήμαρχος Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, σε δήλωσή του τονίζει: «Συνεχίζουμε. Ο παγετός όμως θα επιμείνει. Μην μετακινείστε χωρίς σημαντικό λόγο.»
Η δημοτική αρχή καλεί τους πολίτες να επιδείξουν αυξημένη προσοχή, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες και ο παγετός ενδέχεται να προκαλέσουν επικίνδυνες συνθήκες στο οδικό δίκτυο, ιδιαίτερα κατά τις νυχτερινές και πρωινές ώρες.
γράφει η Ζωή Γανίτη
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










