Με την απόφαση προσωρινής κράτησης ενός εκ των 22 κατηγορουμένων ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα η διήμερη απολογητική διαδικασία για την υπόθεση των φερόμενων παράνομων επιδοτήσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στην Κρήτη.
Οι απολογίες ξεκίνησαν την Παρασκευή με τους πρώτους δώδεκα κατηγορούμενους, οι οποίοι αφέθηκαν ελεύθεροι, και συνεχίστηκαν το Σάββατο με τους υπόλοιπους δέκα.
Σύμφωνα με την απόφαση του Ευρωπαίου Ανακριτή και της εντεταλμένης Ευρωπαίας Εισαγγελέως, στη φυλακή οδηγείται ένας εκ των δύο αδελφών λογιστών από το Ρέθυμνο, οι οποίοι κατηγορούνται ότι υπέβαλαν ψευδείς δηλώσεις για την είσπραξη επιδοτήσεων.
Οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, ενώ τους επιβλήθηκαν και χρηματικές εγγυήσεις που φτάνουν έως και τις 10.000 ευρώ.
Κατά τη δικογραφία, πέραν των δύο αδελφών, σημαντικό ρόλο στην υπόθεση φέρονται να διαδραμάτισαν πρόσωπα που συνδέονται με συγκεκριμένα Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ). Ανάμεσά τους περιλαμβάνεται και άτομο που κατέχει θέση αντιδημάρχου σε δήμο της Κρήτης.
Ο συγκεκριμένος κατηγορούμενος, κατά την απολογία του, αρνήθηκε οποιαδήποτε εμπλοκή σε παράνομες ενέργειες, υποστηρίζοντας ότι ο ρόλος του περιοριζόταν στην καταχώριση δηλώσεων χωρίς δυνατότητα ελέγχου της νομιμότητάς τους.
«Δεν έχουμε πρόσβαση σε στοιχεία όπως το Ε9 ή τους κωδικούς taxis. Οι δηλώσεις υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους και εμείς προχωρούμε μόνο στην ανάρτησή τους», φέρεται να ανέφερε.
Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν οι 22 εμπλεκόμενοι περιλαμβάνουν, κατά περίπτωση, διεύθυνση και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, απάτη σε βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε βαθμό κακουργήματος, συνέργεια σε απάτη, καθώς και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.
Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή, με τις δικαστικές αρχές να συνεχίζουν την έρευνα για την πλήρη έκταση της φερόμενης απάτης.
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google









