Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης και στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος May Measurement Month (Μάιος Μήνας Μέτρησης – MMM), πραγματοποιήθηκαν δράσεις ενημέρωσης και δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης στα ΚΑΠΗ Σημάντρων, Αγίου Μάμα και Ελαιοχωρίων του Δήμου Νέας Προποντίδας.

Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε σε συνεργασία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης με τον Δήμο Νέας Προποντίδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας ευαισθητοποίησης για την υπέρταση, η οποία πραγματοποιείται κάθε Μάιο σε σχεδόν 100 χώρες.

Κατά τη διάρκεια των δράσεων, οι πολίτες ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που συνδέονται με την αυξημένη αρτηριακή πίεση, καθώς και για τη σημασία της πρόληψης και της τακτικής παρακολούθησής της. Οι επαγγελματίες υγείας τόνισαν ότι η υπέρταση αποτελεί έναν «σιωπηλό» αλλά ιδιαίτερα επικίνδυνο παράγοντα κινδύνου, καθώς συχνά δεν παρουσιάζει συμπτώματα, ενώ μπορεί μακροπρόθεσμα να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στα αγγεία, αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφράγματος, εγκεφαλικού επεισοδίου και άλλων καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Παράλληλα, δόθηκε έμφαση στη σημασία της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής, με ισορροπημένη διατροφή, τακτική σωματική άσκηση και αποτελεσματική διαχείριση του άγχους, ως βασικά μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της υπέρτασης.

Υπεύθυνοι του προγράμματος από το Κέντρο Υγείας Νέων Μουδανιών ήταν ο Επισκέπτης Υγείας Παναγιώτης Καλύβας και οι νοσηλεύτριες Χριστίνα Κυριαζή και Σοφία Μπανάκη, οι οποίοι συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση των δράσεων ενημέρωσης και πρόληψης στην τοπική κοινωνία.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google