Την Τσικνοπέμπτη θα ξεκινήσει το γλέντι για το 38ο Καρναβάλι Πολυχρόνου!
Το ραντεβού έχει δοθεί στην πλατεία Πολυχρόνου στις 12.30μμ με ζωντανή μουσική,
άφθονο κρασί και εδέσματα αλλά και παραδοσιακά χορευτικά συγκροτήματα.
Οι διοργανωτές αναφέρουν πως πρόκειται για μια γιορτή από καρδιάς, με μεράκι, πολύ εθελοντισμό και αγάπη.
Ο Δήμος Κασσάνδρας, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πολυχρόνου και η Κοινότητα Πολυχρόνου σας προσκαλούν να δώσουμε όλοι μαζί το πρώτο μεγάλο αποκριάτικο ραντεβού στην πλατεία του Πολυχρόνου!
Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com
Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google










