Σε εφαρμογή μπαίνει από τις αρχές Ιουνίου το νέο Εθνικό Μητρώο Παροχών και Ενισχύσεων, φέρνοντας σαρωτικές αλλαγές στον τρόπο που καταγράφονται και ελέγχονται τα κοινωνικά επιδόματα στη χώρα.

Για πρώτη φορά, το Δημόσιο θα έχει πλήρη εικόνα για όλες τις παροχές που λαμβάνει κάθε πολίτης, καθώς το νέο σύστημα συγκεντρώνει σε μία ενιαία βάση δεδομένων επιδόματα από διαφορετικούς φορείς.

Στην πιλοτική φάση, που θα διαρκέσει έως τον Σεπτέμβριο, εντάσσονται 27 διαφορετικές παροχές, καλύπτοντας τομείς όπως η κοινωνική προστασία, η στέγαση, η αναπηρία και η ανεργία. Στόχος είναι να εντοπιστούν επικαλύψεις, λάθη ή και περιπτώσεις καταχρηστικής λήψης ενισχύσεων.

Στο νέο μητρώο συμμετέχουν βασικοί φορείς του Δημοσίου, μεταξύ των οποίων τα υπουργεία Οικονομικών και Κοινωνικής Συνοχής, ο ΟΠΕΚΑ και η ΔΥΠΑ, δημιουργώντας ένα «ψηφιακό δίχτυ» ελέγχου για όλους τους δικαιούχους.

Το σύστημα δεν περιορίζεται μόνο στην καταγραφή, αλλά διασυνδέει δεδομένα, επιτρέποντας πιο αυστηρούς ελέγχους και καλύτερη στόχευση των κοινωνικών πολιτικών.

Η νέα αυτή πρωτοβουλία αναμένεται να αλλάξει ριζικά το τοπίο των επιδομάτων, με τις Αρχές να επιδιώκουν μεγαλύτερη διαφάνεια, δικαιοσύνη και αποτελεσματικότητα στη διάθεση των δημόσιων πόρων.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google