Στο Άγιο Όρος καταγράφεται συνεχής σεισμική δραστηριότητα τους τελευταίους 22 μήνες. Ο  καθηγητής Γεωλογίας και πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ευθύμιος Λέκκας, μιλώντας στο ΕΡΤnews, ανέφερε ότι το υποθαλάσσιο ρήγμα του οποίου δεν ξέρουμε ακριβώς τα χαρακτηριστικά  γιατί δεν είναι στη στεριά,  προκαλεί σεισμούς κυρίως μικρού μεγέθους, με τον μεγαλύτερο να φτάνει τους 5,3 Ρίχτερ πριν ένα χρόνο και έναν πρόσφατο 4,9 Ρίχτερ.

Σύμφωνα με τον καθηγητή, οι ιστορικές Μονές του Αγίου Όρους είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές και αντέχουν την σεισμική δραστηριότητα, ωστόσο τα συνοδά  και τα εγκαταλελειμμένα κτίρια παραμένουν τρωτά. Τόνισε ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για μεγάλα σεισμικά γεγονότα, καθώς η ενέργεια του ρήγματος έχει ήδη εξαντληθεί, αλλά η κατάσταση των παλαιών κατασκευών αποτελεί σημείο προσοχής.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google