Συνάντηση εργασίας με την Πρόεδρο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Άντζελα Βαρελά πραγματοποίησε σήμερα στην Αθήνα, η αντιπεριφερειάρχης Κατερίνα Ζωγράφου, στο πλαίσιο της οποίας συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, η προοπτική ένταξης της Χαλκιδικής στον Οδηγό Υψηλής Γαστρονομίας Michelin.

Όπως αναφέρει η κα. Ζωγράφου κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ανέπτυξαν στην κα. Βαρελά τη σημασία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας για την περαιτέρω αναβάθμιση της γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής και υπέβαλαν επίσημα το σχετικό αίτημα, επισημαίνοντας τη δυναμική της Χαλκιδικής ως ώριμου και διεθνώς αναγνωρισμένου τουριστικού προορισμού με ισχυρή παρουσία στον τομέα της ποιοτικής εστίασης.

Παράλληλα, στη συνάντηση τέθηκαν και ευρύτερα ζητήματα που αφορούν την τουριστική προβολή της Χαλκιδικής, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προορισμού, καθώς και τις δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και του ΕΟΤ στο πλαίσιο της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό και τη γαστρονομία.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google