Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται στον Νέο Μαρμαρά η διαδικασία εντοπισμού και απομάκρυνσης εγκαταλελειμμένων οχημάτων, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας της Δημοτικής Κοινότητας για τη βελτίωση της εικόνας της περιοχής, την προστασία της δημόσιας υγείας και την απελευθέρωση πολύτιμων θέσεων στάθμευσης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ως εγκαταλελειμμένα χαρακτηρίζονται τα οχήματα που παραμένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα ακινητοποιημένα, εμφανίζουν σημάδια φθοράς ή εγκατάλειψης, όπως έλλειψη πινακίδων ή ξεφουσκωμένα ελαστικά και δεν χρησιμοποιούνται.

Η διαδικασία που ακολουθείται περιλαμβάνει την καταγραφή και σήμανση των οχημάτων από τις αρμόδιες υπηρεσίες, την τοποθέτηση ειδικής ειδοποίησης επάνω τους, καθώς και την παροχή συγκεκριμένης προθεσμίας στους ιδιοκτήτες για την απομάκρυνσή τους. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, προβλέπεται η απομάκρυνση των οχημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Η κοινότητα απευθύνει κάλεσμα προς τους ιδιοκτήτες να προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για τη διαχείριση των οχημάτων τους, ενώ παράλληλα ζητούν τη συνδρομή των πολιτών για τον εντοπισμό αντίστοιχων περιπτώσεων στην περιοχή.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google