Ο Δήμος Πολυγύρου ανακοινώνει ότι, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, τα σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων στον Πολύγυρο, στα Βραστά, στον Ταξιάρχη και σε όλα τα χωριά των Δημοτικών Ενοτήτων Ανθεμούντα και Ζερβοχωρίων, θα λειτουργήσουν αύριο, Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026, με καθυστέρηση μίας ώρας.

Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει στις 9:00 π.μ.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google