Χειροπέδες πέρασαν αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη σε 39χρονη, η οποία προκάλεσε αναστάτωση στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, απειλώντας και εξυβρίζοντας γιατρό.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το μεσημέρι του Σαββάτου (31 Ιανουαρίου), η 39χρονη αλλοδαπή επιτέθηκε λεκτικά σε 30χρονη ιατρό, ενώ με τις φωνές της διατάραξε τη λειτουργία του νοσοκομείου. Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Τούμπας – Τριανδρίας, οι οποίοι προχώρησαν στη σύλληψή της.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για διατάραξη της λειτουργίας υπηρεσίας, εξύβριση και απειλή.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google