Αναστάτωση προκλήθηκε το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όταν ένα 5χρονο παιδί εντοπίστηκε να πετά αντικείμενα από μπαλκόνι πολυκατοικίας, χωρίς να υπάρχει ενήλικας στο σπίτι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί πετούσε πέτρες, πιάτα, ακόμη και μικροέπιπλα στον δρόμο, θέτοντας σε κίνδυνο διερχόμενους. Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο αναγκάστηκαν να προσεγγίσουν το διαμέρισμα από διπλανό μπαλκόνι, προκειμένου να διαπιστώσουν τι συμβαίνει.

Όταν διαπίστωσαν ότι το παιδί ήταν μόνο του, εντόπισαν τη μητέρα του και της ζήτησαν να επιστρέψει άμεσα. Λίγη ώρα αργότερα, η γυναίκα συνελήφθη και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Η μητέρα μαζί με το παιδί μεταφέρθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα Τούμπας, ενώ αύριο αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα.

Με προφορική εντολή εισαγγελέα, το 5χρονο παιδί πρόκειται να μεταφερθεί σε φιλικό και οικείο περιβάλλον της οικογένειας, έως ότου εξεταστεί περαιτέρω η υπόθεση.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google