Δύο αλλοδαποί κτηνοτρόφοι συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη για παραβίαση μέτρων που αφορούν την πρόληψη και αποτροπή ασθενειών στο ζωικό κεφάλαιο.

Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, πρόκειται για δύο άνδρες ηλικίας 66 και 71 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία έπειτα από καταγγελία που υποβλήθηκε σε κτηνιατρικό γραφείο της ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Κατά τον έλεγχο, διαπιστώθηκε ότι ο 71χρονος εντοπίστηκε να βόσκει περίπου πενήντα πρόβατα που ανήκαν στον 66χρονο, εκτός του προβλεπόμενου χώρου στάβλισης.

Σε βάρος των δύο ανδρών αναμένεται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google