Αρχείο

Ελέγχους για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων πραγματοποίησαν αστυνομικοί σήμερα το πρωί, Κυριακή 1 Φεβρουαρίου, σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα τη σύλληψη τριών ατόμων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Συγκεκριμένα, στην περιοχή του Βαρδάρη, αστυνομικοί της Τροχαίας συνέλαβαν τρεις άνδρες ηλικίας 37, 44 και 47 ετών, οι οποίοι βρέθηκαν να οδηγούν τα οχήματά τους μεθυσμένοι.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στις αρμόδιες αρχές, ενώ οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων και την οδική ασφάλεια στην πόλη.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google