Κρατούμενος απέδρασε από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, ενώ νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ).

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 47χρονος κατάφερε να διαφύγει μέσα από το παράθυρο του δωματίου του, καθώς νοσηλευόταν υπό φρούρηση. Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (23/2).

Η απουσία του έγινε αντιληπτή λίγη ώρα μετά. Έκτοτε οι Αρχές έχουν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του.

Ο κρατούμενος είχε παρουσιάσει πρόβλημα με την καρδιά του λίγες ώρες μετά τη σύλληψή του, εξέλιξη που οδήγησε στη νοσηλεία του.

lifo

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google