Στην εκπομπή «Με Καθαρή Ματιά» με τη Σουζάνα Καζάκα, καλεσμένος ήταν ο Παναγιώτης Μπογιατζίδης, Διοικητής της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, σε μια συζήτηση με ουσία για την πραγματική εικόνα των νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας.

Στη συνέντευξη τέθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν άμεσα τους πολίτες:

• η κατάσταση των νοσοκομείων στην Κεντρική Μακεδονία
• οι αναβαθμίσεις και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη
• οι ελλείψεις προσωπικού και οι ανάγκες στελέχωσης
• η λειτουργία των Κέντρων Υγείας στην περιφέρεια
• η πίεση που δέχονται οι δομές υγείας σε τουριστικές περιοχές όπως η Χαλκιδική
• το μεγάλο στοίχημα της επόμενης ημέρας για το ΕΣΥ

Μια συζήτηση που δεν έμεινε στις γενικότητες, αλλά άγγιξε ένα θέμα που βρίσκεται στην καθημερινότητα όλων μας.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη και ακούστε όλα όσα ειπώθηκαν για την υγεία, τις δημόσιες δομές και τις αλλαγές που έρχονται.


Κάντε εγγραφή στο κανάλι για περισσότερες συνεντεύξεις, ρεπορτάζ και τοπική ενημέρωση από τη Χαλκιδική και όχι μόνο.

Κάνε κλικ εδώ και ενημερώσου άμεσα στο Google News με όλα τα νέα του xalkidikipolitiki.com

Πρόσθεσέ μας στο Feed της Google